.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آیت الله لائینی:جلوگیری از فرار مالیاتی به فرهنگ سازی نیاز دارد
نماینده ولی فقیه در مازندران انصاف در محاسبات مالیاتی را ضروری دانست و گفت: برای جلوگیری از فرار مالیاتی فرهنگ سازی شود.

به گزارش شمال نیوز، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی ظهر پنجشنبه در نشست با مدیران امور مالیاتی استان با با اظهار اینکه به شکلی فرهنگ سازی شود تا مردم به صورت داوطلبانه مالیات کسب و کار را پرداخت کنند، افزود: در دریافت و پرداخت مالیاتی هیچ بحثی وجود ندارد اما فرهنگ سازی در این بخش الزامی است.

وی مشکل اصلی کشور را اقتصاد ذکر کرد و گفت: فرار مالیاتی بدترین و منحط ترین فرهنگ به شمار می‌رود و باید جلوی آن را گرفت.

وی با اظهار اینکه دولت الکترونیک سبب جلوگیری از فرار مالیاتی می‌شود از عدم تحقق آن طی دو دهه گذشته انتقاد کرد و گفت: سیستم‌های احراز و دریافت مالیات باید پیشرفته شود تا مردم با میل و رغبت در این طرح شرکت کنند.

آیت الله لائینی فراهم نبودن زیرساخت‌ها را سبب پنهان کاری و فرار مالیاتی دانست و عدالت مالیاتی را مهم توصیف کرد و گفت: روی درآمد مالیات درنظر گرفته شود نه روی فروش و حجم تراکنش و در این زمینه برنامه ریزی شود.

امام جمعه ساری خواستار انصاف در محاسبات مالیاتی شد و گفت: هزینه‌ها و فروش در اعمال مالیات به درستی مدنظر قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران عطف مابه سبق نبودن قانون را از جمله درخواست‌های مودیان ذکر کرد و گفت: قانونی که امسال تصویب می‌شود برای سال جاری و بعد از آن ملاک قرار گیرد.

وی با اظهار اینکه مردم خدمات امور مالیاتی را باید حس کنند، گفت: زیرساخت‌های شفافیت در حوزه مالیاتی بسیار مهم است و در این زمینه راهکارهای لازم ارائه شود./مهر

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.